نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


نشاسته ذرت نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع طرز تهيه نشاسته ذرت در منزل-نشاسته ذرت چيست-نشاسته ذرت چه شكليه-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته ذرت كيلويي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد طرز تهيه نشاسته ذرت در منزل-نشاسته ذرت چيست-نشاسته ذرت چه شكليه-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته ذرت كيلويي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم و طرز تهيه نشاسته ذرت در منزل-نشاسته ذرت چيست-نشاسته ذرت چه شكليه-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته ذرت كيلويي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

نشاسته ذرت:
نشاسته ذرت طي فرآيندي از دانه ذرت استخراج مي شود پس در واقع براي تهيه نشاسته ذرت نياز به دستگاه هاي مخصوص صنعتي و طي فرآيندهاي مختلف است پس نمي توان آن را در خانه تهيه كنيد. نشاسته ذرت مانند ساير نشاسته ها عامل غلظت است و مي تواند بافت محصولات غذايي را غليظتر نمايد
نشاسته ذرت بافت خاص و نرمي دارد، اگر مقداري نشاسته ذرت را بين دو انگشت حركت دهيد صداي خاصي شبيه به جير جير مي شنويد اما بافت آن در حالت معمول نرم و لطيف است بدون اينكه هيچ زبري احساس كنيد. نشاسته ذرت آرد سفيد رنگ است كه مي تواند در انواع سوپ، انواع دسر و انواع سس استفاده شود و به آنها غلظت و بافت بهتر دهد
متداول ترين نشاسته اي كه در ايران استفاده مي شود نشاسته گندم مي باشد كه به نشاسته يا نشاسته گل ناميده مي شود. نشاسته گندم با نشاسته ذرت كاملا متفاوت است و اصلا نمي توان در دستوري كه نشاسته ذرت دارد از نشاسته گندم استفاده كنيد
نشاسته ذرت را مي توانيد از فروشگاههاي بزرگ يا فروشگاه هاي لوازم قنادي تهيه كنيد. نشاسته ذرت با نام corn starch .شناخته مي شود
نشاسته ذرت بافت فوق العاده نرمي دارد. در حدي كه اگر شما نشاسته را بين انگشتان لمس كنيد صداي جيغ جيغ ناخوشايندي را مي شنويد و عملا هيچ زبري اي حس نخواهيد كرد.
كاربردهاي نشاسته ذرت براي پوست و مو, كاربردهاي نشاسته ذرت براي نظافتكاربرد و خواص نشاسته ذرت
• ذرت غذاي خوبي براي پيشگيري سرطان است.
سرشار از انرژي
هر يك از كالري موجود در نشاسته ذرت از محتواي كربوهيدراتي آن سرچشمه مي ‌گيرد. نشاسته ي ذرت به شما كمك مي ‌كند تا كربوهيدرات بيشتري دريافت كنيد كه اين كربوهيدرات ‌ها هم به شما كمك كنند تا انرژي لازم براي ظرفيت‌ هاي بدني بنيادي شما از جمله نبض، تنفس و حركت را تامين كنند.
ذرت داراي ارزش غذايي فراواني است در آن به علت نداشتن گلوتن (ماده چسب گندم) قابليت تهيه نان را ندارد. بنابراين براي تهيه نان ذرت آن را با در ساير غلات مخلوط مي كنند.
• درد و ناراحتي هاي دستگاه ادراري را تسكين مي دهد.
التيام گزيدگي
اگر محل گزيدگي را بخارانيد يا در معرض رطوبت و باكتري ها قرار بدهيد بدتر خواهد شد. محل گزيدگي را تميز و خشك نگه داريد و براي كاهش خارش آن ناحيه، لايه اي از نشاسته خمير شده با آب سرد روي آن قرار بدهيد.
كاهش التهاب آفتاب سوختگي و نيش حشرات
3 قاشق غذاخوري از نشاسته ذرت را با آب سرد مخلوط كنيد تا حالت خميري به خود بگيرد. سپس اين خمير را بر روي ناحيه آسيب ديده بماليد. نشاسته ذرت به كاهش التهاب ناشي از آفتاب سوختگي و همچنين گزش حشرات كمك مي كند.
استفاده به عنوان پودر بچه خانگي
نشاسته ذرت، جايگزيني عالي براي پودر بچه است. بعد از حمام، روي تمام نوزاد بماليد تا رطوبت باقيمانده را جذب كند. قبل از استفاده محتاط باشيد.
سوختگي پاي نوزاد
با مشكل سوختگي پا در نوزادان با كمي نشاسته ساده برخورد كنيد. ايمن تر از پودر تالك و كرم پوشك است و مي ‌تواند به طور مرتب بدون هيچ نگراني مورد استفاده قرار گيرد. هر بار كه پوشك عوض مي ‌كنيد، كمي نشاسته ذرت را روي پاي كودك بماليد.
از بين بردن بوي كفش
ريختن نشاسته ذرت در كفش با جذب عرق از ايجاد بوي نامطبوع جلوگيري مي كند.
برطرف كردن بوي بد پا
بوي پا در واقع يك وضعيت بد است كه از قارچي ايجاد مي ‌شود كه در لايه بالايي پوست پا رشد مي كند. قارچ ها در مناطق گرم و مرطوب رشد مي كنند و به همين دليل است كه اين شرايط اغلب در ورزشكاران رخ مي‌ دهد چرا كه پاي آن ها در كفش عرق مي كند. قابليت جذب رطوبت نشاسته ي ذرت، آن را يك درمان پيشگيرانه بزرگ تبديل مي‌ كند. فقط روي پاهاي خود را كمي نشاسته ذرت بپاشيد تا خشك بمانند و از رشد قارچ جلوگيري كنند.
استفاده از نشاسته ذرت در خانه,بهترين كاربردهاي نشاسته ذرت
خواص نشاسته ذرت
پاك كردن لكه هاي چربي
براي پاك كردن لكه هاي چربي از روي لباس نشاسته ي ذرت را بر روي لكه بپاشيد و اجازه دهيد تا 20 دقيقه باقي بماند. سپس مطابق معمول آن را بشوييد.
پاك كردن لكه هاي فرش
از نشاسته ذرت براي از بين بردن لكه هاي چربي و كثيفي هاي فرش مي توان استفاده كرد. براي اينكار نشاسته ذرت را بر روي لكه فرش بپاشيد و پس از 20 دقيقه، جاروبرقي بكشيد. در صورتي كه لكه از بين نرفت اين كار را تكرار كنيد.از بين بردن چربي مو
در مواقعي كه امكان يا فرصت شستشوي موهاي خود را نداريد، مقداري از نشاسته ذرت را روي فرق سر خود بپاشيد. بعد از مدتي با برس موهاي خود را مرتب كنيد مشاهده خواهيد كرد كه نشاسته چربي موهاي شما را به خود جذب كرده است.
نشاسته ذرت برطرف كننده بوي بد زير بغل
از نشاسته ي ذرت مي توان به عنوان برطرف كننده بوي بد زير بغل نام برد. 1/4 فنجان جوش شيرين و نشاسته ذرت را با هم مخلوط كنيد و به خوبي تكان دهيد. با اسپري اين مخلوط را به زير بغل اسپري كنيد تا از شر بوي بد زير بغل رهايي پيدا كنيد.
درمان سوزش خط سينه
بسياري از زنان با استفاده از نشاسته ذرت، خارش پوست را در زير سينه رفع مي كنند. نشاسته ي ذرت به خشك نگه داشتن پوست و جلوگيري از رشد قارچ كمك مي ‌كند.
نشاسته ذرت ماسكي براي صورت
به راحتي اين ماسك صورت را تهيه كنيد. 2 قاشق غذاخوري شير و نشاسته ذرت را با يك سفيده تخم مرغ به سرعت هم بزنيد. خمير بدست آمده را روي صورت خود بزنيد و 15 دقيقه به حال خود رها كنيد. بعد از پاك كردن ماسك پوستي شاداب خواهيد داشت.
از شر سوسك ها خلاص شويد
مخلوطي از نشاسته ذرت و گچ را با مقادير مساوي آماده كنيد و مخلوط را در ترك ‌ها به كار ببريد.نشاسته ي ذرت سبب چاقي مي شود
افرادي كه قصد چاق شدن و افزايش وزن دارند و مي خواهند كالري زيادي را به رژيم غذايي شان اضافه كنند پيشنهاد مي شود كه نشاسته ي ذرت را در رژيم غذاييشان اضافه كنند.
بنابراين افزودن اين ماده به افراد داراي ديابت و يا چاقي توصيه نمي شود. اضافه كردن نشاسته ي ذرت هيچ گونه ارزش غذايي اضافه نمي كند فقط ميزان كالري دريافتي را افزايش مي دهد.
• نشاسته ذرت از لحاظ طعم و بو و رنگ، خنثي و بي رنگ است و اين هم از ديگر دلايل استفاده از اين نشاسته در شيريني پزي و كيك پزي است. البته اين ويژگي كمك زيادي به تزئين هايي كه با فوندانت صورت مي گيرد مي كند. در برخي كرم ها هم از نشاسته ذرت و آرد گندم براي غلظت استفاده مي شود. در دستور رولت و كيك اسفنجي ساده از نشاسته ذرت براي لطافت بافت كيك مي توان استفاده كرد.
• از نشاسته ذرت معمولاً براي قوام دادن به سس و سوپ استفاده مي شود. در صورتي كه نشاسته ذرت را در مايعي حرارت بدهيم، آن مايع قوام مي يابد. خاصيت ديگر نشاسته ذرت اين است كه سُس تركيب شده با آن برخلاف آرد گندم تقريباً شفاف است.
نشاسته ذرت-نشاسته ذرت از كجا بخرم | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات طرز تهيه نشاسته ذرت در منزل-نشاسته ذرت چيست-نشاسته ذرت چه شكليه-قيمت نشاسته ذرت در بازار-قيمت نشاسته ذرت كيلويي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 162 بازدید دیروز 431 بازدید کل 588367

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .